15 Aralık 2013 Pazar

RİMMEL MATCH PERFECTİON

                                                               2in1 concealer&highlighter
Rimmel den aldığım ilk ürün ve çok başarılı diğer kapaticilar gibi degil, yani göz altında sarımtırak bir renk bırakmıyor.Gerçekten aydınlatıp veee gerçekten kapatıyor :).Ben çok memnunum tek bir ürünle markaya hayranlık duyuyorum,şimdi size biraz işlevinden bahsedeyim,bir kere çizgilere dolmuyor hoş bir aydınlatıcılığı var ve ben bazen hadi itiraf ediyorumm çoğu zaman ;) göz kapaklarima ve göz pınarlarıma da uyguluyorum, çünkü hoş bir görüntü sağlıyor ve farımda gayet makul bir süre dayanıyor.Kalıcılığı için ise 8-10 saate kadar kalıcı fiyatı ise yanlış hatırlamıyorsam 17 tl civarındaydı işlevine göre fiyatı uygun.Tek sevmediğim yanı ürünün ambalajı daha kullanışlı bir ambalaj yapılabilir di.Ayrıca ambalajın ucunda bir aplikatoru var ve bir işe yaramıyor .Yüzde uygunmu derseniz denedim açık renk ve aydınlatıcı özelliği olduğu için fondötenizden farklı renk bırakabılır.Akışkan bir yapıya da sahip ayrıca tavsiye tavsiye tavsiyeee RİMMEL  I love

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder