29 Ocak 2014 Çarşamba

La Roche Posay Effaclar Jel Temizleyici


Selam tatlışlar. La Roche Posay Effaclar jel temizleyici bugünkü inceleme konumuz. Aslında yağlı ve akneye meyilli cilt tipleri için olan bu temizleyiciyi, özel günler hariç sivilcesi olmayan ve karma ve hassas bir cilde sahip olan ben kullandım hem de memnun kalarak kullandım. Hangi akla hizmet diyeceksiniz ama durun demeyin çünkü cildim kesinlikle zarar görmedi ve memnun kaldım. Bu temizleyici jel kıvamında ve termal su içeriyor. Elinize bir miktar ürün alıp köpürtüyorsunuz ve yüzünüzü bir güzel temizliyorsunuz. O kadar güzel köpürüyor ki benim gibi ne kadar çok köpük o kadar temizlik anlayışına sahip bir tip için biçilmiş kaftan diyebilirim. Sabun, alkol ve paraben içermiyor. Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullanılması öneriliyor, ben günde bir kez kullandım. Benim cildimi rahatsız etmedi ve kurutmadı. 200 ml’lik kocaman bir ürün. Açıldıktan sonra 1 yıl kullanım ömrü var. Ben La Roche Posay gibi dermokozmetik eczane ürünlerini çok seviyorum ve bu ürünü kesinlikle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder