13 Ocak 2014 Pazartesi

Loreal İnfallible 16H


Şu anda kullandığım tek fondöten bu. Daha önceden Max Factor’ün Pan Stick’lerini kullanıyordum ki işlevi hoşuma gitmiyor değil, neyse çok özledim galiba konudan kopuyorum J Loreal’in fondöteni kapatıcılığı iyi bir ürün yalnız çok açık tenliler bu numarasını kullanmasın çünkü yüzüme sürdüğümde bir beyazlık hissi veriyor. Ben memnunum ama bazı bloger arkadaşlar o kadar da iyi şeyler söylememişler kişiden kişiye değişir deyip devam ediyorum. Ben The Balm’ın fondöten fırçasıyla uyguluyorum yalnız 16 saate kadar kalmıyor bunu da söylemeliyim gerçi ben baz kullanmadan uyguluyorum. Şimdilik çoookkk çoookkk memnun kaldım diyemem ama çok da kötü diyemem. İlerleyen zamanlarda Betty’nin Lumi Magic’i deneyim yazısı da gelir takipte kal canım J
P.S. Eğer kullananlar varsa yorum istiyorum Kiss J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder