29 Ocak 2014 Çarşamba

TİME BALM anlıyacağınız taymına taymına bandık :P

İğrenç bir başlıktan sonra konuya giriyorummm :D uzun uzun zamandır istediğim bir üründübilirsiniz ve sonunda da aldım izmir,alsancakta'ki gratis'den aldım ama burdaki gratis'i hiç mi hiç beğenmedim bir alsancağa yakıştıramadım hele çalışanlar bir canan olamadılar :( diorum ve üzülüyorum neyse konuya geçiyorum bu ürün kesinlikle ve kesinlikle yüzünde gözenek sıkıntısı yaşanlar için mucize bir ürün gözenekleri ve yüzdeki çizgileri dolduruyor ve fondöteninizi sürdüğünüzde pürüssüz bir cilde erişiyorsunuz T bölgeme uyguluyorum çok az bir miktar yeterli oluyor.Gözenekleri tıkıyor ama harika bir cild veriyor size nemlendiriyor her bişey yapıyor ya alın inanın pişman olmıyacaksınız.Anlatacaklar yaz yaz bitmez :) ben aşık oldum ki bir kez daha THE BALM ı saygıyla sevgiyle selamlıyorum ben şimdi izmir deyim ve burdaki rossmann ı didik didik yapıp sizinle paylaşacağım öpüyorum can
lar  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder