28 Ocak 2014 Salı

Watsons Makyaj Süngeri

Bugün Watsons'dan aldığım uygun ama işlevsel bir ürün olan Beauty Blender’dan esinlenerek yapılmış, onun kadar kaliteli olmasa da en azından yurt içinden temin edebileceğimiz ve daha uygun fiyata sahip bir makyaj süngerinden bahsetmek istiyorum. Çok hoş bir mor ve şeker bir şekle sahip. Üzerinde kullandıktan sonra sabunla yıkanarak kurutulması gerektiği yazıyor ancak beauty blender gibi nemli kullanılıp kullanılmayacağı hususu belirtilmemiş. Sanırım hem ıslak hem de kuru kullanılabiliyor. Ben nemli kullanmayı tercih ediyorum. Geniş alt kısmı likit fondöten, bb krem gibi ürünleri uygulamak için sivri kısmı ise kapatıcı ve aydınlatıcı gibi ürünleri yüzün daha zor ulaşılan kısımlarına uygulamak için kullanılıyor.. Fondöteni süngerle uyguladığınızda ürünü emdiği için daha fazla kullanmanız gerekebilir L Bence alınabilir çünkü iz bırakmadan daha doğal bir fondöten uygulaması sunuyor Ben kullandıktan sonra yüz temizleme jeliyle yıkayıp rulo havluyla kuruluyorum. Kesinlikle leke kalmıyor. Gratis’te de bunun benzeri Eklips marka bir sünger var. Eğer beauty blender’ınız yoksa süngerle uygulamayı denemek için alın derim. 



2 yorum:

  1. hiç kullanmadım ancak süngerler ben de hep ürün israfı düşüncesi uyandırıyor, sanki ürünün hepsini emecekmiş gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında çok da haksız sayılmazsın :) bir tık fazla ürün kullanıyorsun ama elle uygulamadan daha doğal bir sonuç veriyor. Bence denemelisin tatlım.

    YanıtlaSil