20 Aralık 2013 Cuma

Bioderma İle Kendini Şımartmaca


Hadi kızlar kendimize prenses gibi davranıp biraz şımaralım J önce güzel booll köpüklü bir banyo veee cilt bakımı. İşte naçizane bir bakım seti örneği benden gelsin. Bioderma Sebium Gel Moussant  yüz temizleme jeli karma ve yağlı ciltler için üretilen bir ürün. Ama benim gibi kuru ve karma bir cildiniz varsa biraz kurutabilir. Bu nedenle ben hemen arkasından termal su ve nemlendirici kullanarak dengeliyorum cildimi. Pompalı şişesi kullanım açısından kolaylık sağlıyor ve 1-2 pompa ürün uygulama için yeterli oluyor. Ben kuru karma bir cilde sahip olduğum için direkt yüzüme uygulamak yerine elimle köpürtüp yüzümü yıkıyorum. Hatta bu ürünle fondöten kullanmayan ve hafif makyaj yapan biri olarak makyajımı bile temizliyorum. Benim cildimde alerji ya da sivilcelenme yapmadı. Rahatsız edici bir kokusu yok. Tek falsosu iki çeşit paraben ve parfüm içermesi.
Bioderma Hydrabio Peeling hassas ciltleri zarar vermeden temizliyor. İçerisinde gerçekten çok fazla tanecik barındıran ancak cildi çizmeden nazikçe temizleyen bir peeling kremi. Cildinizi temizledikten sonra bir miktar ürünü yüzünüze dairesel şekillerle masaj yaparak 1-2 dk uyguluyorsunsuz. Ardından bol suyla yüzünüzü yıkıyorsunuz. Ben beğendim açıkçası. Peelingin cilt temizleme rutininde hafta da 1-2 kez uygulanması gerekiyor. Benim cildimde herhangi bir yan etkisi olmadı.
Bioderma Sensibio Nem Maskesi benim çok ama çok beğendiğim bir ürün oldu. Cildimi yumuşacık yapıyor ve beklediğimden çok daha çabuk emiliyor. Nem maskesi cildimiz için vazgeçilmez olmalı  aslında çünkü yaşlanma belirtileri ve fondöten altında pul pul duran bir cilt herkesin kabusudur. Maske termal su içeriyor ve parfümsüz. Hassas ciltler için uygun. Haftada 1-2 kez kalın bir tabaka halinde temizlenmiş cilde uygulayarak 10 dk bekletiyor ve ister yıkayarak isterseniz pamuk yardımıyla kalan artıkları alarak maske işleminizi tamamlıyorsunuz.
Bioderma Sensibio Light krem benim kuru ve karma cildimi güzel nemlendirdi ve çabuk emilen bir ürün olduğu için çok sevdim. Sabahları işe giderken makyaj öncesi çabuk emilmesi zaman açısından avantajlı oluyor benim için. Cildinizde ağırlık hissi uyandırmıyor ve paraben içermiyor. Ben çok memnunum.
 Eveeett bu kadar bakım yeter şimdi makyaj zamanı. Ve sonrasında da kaçınılmaz son, dışarı çıkıp biraz ALIŞVERİŞ J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder