19 Aralık 2013 Perşembe

La Roche Posay Hydreane BB Krem


La Roche Posay içerikleri açısından bana her zaman güven veren bir marka açıkçası. Daha önce yüz temizleme Jelini, nemlendiricisini, göz kremini ve makyaj temizleyicisini de kullandım ve her hangi bir sıkıntı yaşamadım aksine memnun kaldım. Şimdi de BB kremini kullanıyorum. Ben kapatıcılığını ve yüzüme verdiği hafif ışıltılı sağlıklı duruşu seviyorum. Cildimi irite etmeden doğal bir renkle kapatıyor. Ben nemlendiricimi sürdükten 10-15 dk sonra uyguluyorum. Bendeki rengi light. Kapatıcılığı orta ama siz de benim gibi günlük makyajınızda hafiflikten ve doğallıktan yanaysanız tavsiye ederim. Kötü kokmuyor. Yüzde kalıp gibi durmuyor. Ben BB kremlerin vadettiği yenileme onarım besleme gibi şeylere inanmıyorum ama en azından tam kozmetik bir ürün değil.  Ayrıca spf 20 güneş koruması mevcut. Özellikle yazın çok işinize yarayacaktır diye düşünüyorum. Cildiniz bebek gibi olsun J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder