9 Eylül 2016 Cuma

SHILLS Black Mask ❣

Selammmmm kısslaar  şimdi size muhteşem bir üründen bahsediceğim bu ürünü o kadar çok bekledim ki haftalar sürdü diye bilirim 🙄 bu ürün gelemicek ve bende deneyimleyemiceğim diye üzülüyordum 😞 Ve hatta başka bir markanın ürününü sipariş verdim ve inanamıyecaksınız aynı gün iki ürün de elimdeydi tabiii ben ne yaptım merakla beklediğim SHILLS marka siyah maske ürünü kullanmaya başladım ilk denemem acemilikten olsa gerek sonuç alamadım ama bir şans daha verdim ve korkmadan bolca maskeyi sürdüm sonuç mikkemmel 🎉🙏🏻😀  Siyah maskenin diğerlerinden farkı  soyarken yüzünüzdeki siyah nokta ölü deri ve istenmeyen pislikleri sökmeyi sağlıyor. İlk kullanımda etkisi görülmektedir. Tüm cilt tiplerine de uygundur. BİMdekini ne mi yaptım tabii eski dosta ihanet edilmez 🙈 Onun yeri ayrı burnumun üstünde 😂🙈😂ikiside vazgyeçilmezim oldu  diğerini kullanmadım bile bir çekilişte sizlere hediye edip sizin deneyimlerinizi dinlemek istiyorum ☺️  Esenkalın ❣😘 ha bu arada 50 tl gibi bir ücreti vardı yanlışta hatırlıyor olabilirim ama size instagramdan aldığım siteyi taglerim 😘😘😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder